Συχνές Ερωτήσεις

Έχετε ερωτήσεις σχετικά με τις αγορές σας; Εδώ θα βρείτε τις απαντήσεις που χρειάζεστε. Για περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
Θα πληρώσετε το οφειλόμενο ποσό στον υπάλληλο της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών (FIS COURIER), στον τόπο που μας έχετε υποδείξει στην παραγγελία σας.
Είναι μια απόλυτα ασφαλής μέθοδος εξόφλησης αγορών και είναι διαθέσιμη μόνο σε προορισμούς εντός Ελλάδος.
Το κόστος της υπηρεσίας είναι 2,50€.
Για αγορές τιμολογίου άνω των 200€ η πληρωμή θα πρέπει να πραγματοποιείται μέσω τραπέζης.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε στο 210-4821211.

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ (ΕΜΒΑΣΜΑ)
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό. Σε αυτή την περίπτωση, η παραγγελία σας παραμένει σε κατάσταση αναμονής, έως ότου μας σταλεί στο support@nellyshoes.gr το αποδεικτικό κατάθεσης της παραγγελίας.
Σε αναμονή παραμένει για μία ημέρα (24 ώρες), έως ότου να πραγματοποιηθεί η πληρωμή, διαφορετικά ακυρώνεται και τα προϊόντα αποδεσμεύονται. Η αποστολή της παραγγελίας γίνεται μόνο εφόσον η πληρωμή γίνει σε ευρώ, με έξοδα αποστολέα και με καταχωρημένο ως αιτιολογία στο καταθετήριο, τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο.
Η κατάθεση μπορεί να γίνει στους παρακάτω λογαριασμούς:
ΤΡΑΠΕΖΑ: Εθνική
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 08902398604
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: PATSIANI IKE
IBAN: GR9201100890000008902398604

PAYPAL
Προσωρινά μη διαθέσιμο.

Όλες οι παραγγελίες εντός Ελλάδος, αποστέλλονται μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών “FIS COURIER”. O χρόνος παράδοσης της παραγγελίας εξαρτάται από την εταιρεία FIS COURIER και είναι συνήθως 1-6 ημέρες για προορισμούς εντός Ελλάδος.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΟΥΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΛΟΓΩ COVID-19.
Οι παραγγελίες αποστέλλονται από εμάς αυθημερόν, εφ’όσον έχουν καταχωρηθεί έως τις 12:00 εργάσιμων ημερών και εφ’όσον τα προιόντα είναι διαθέσιμα και δεν υπάρχει κάποια αιτία καθυστέρησης.
Σε περίπτωση που κάποιο προιόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εγκαίρως ώστε να σας ενημερώσουμε.

Η εταιρεία μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε να παραλάβετε το συντομότερο την παραγγελία σας, ωστόσο οι παραδόσεις θα μπορούσαν να καθυστερήσουν σε περιπτώσεις γεγονότων ανωτέρας βίας (πχ καιρικά φαινόμενα, απεργίες κα), σε περίπτωση μη επαρκούς αποθέματος, οπότε και επικοινωνούμε μαζί σας ώστε να σας ενημερώσουμε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

Στην περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένοι με την πρότασή μας, έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εν μέρει ή στο σύνολό της και να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας, αν τα έχετε καταβάλλει.

 

Αυτή τη στιγμή συνεργαζόμαστε με την FIS COURIER για Ελλάδα και Κύπρο.

Τα έξοδα αποστολής για την Ελλάδα είναι 3,00€ για όλη την Ελλάδα και τα έξοδα αντικαταβολής 2,50€.
Για παραγγελίες άνω των 60€, τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Τα έξοδα αποστολής για την Κύπρο είναι 23€ και η αντικαταβολή δεν υποστηρίζεται.

Προς το παρόν, αποστέλλουμε μόνο στην Κύπρο. Συνεργαζόμαστε με την FIS COURIER και τα έξοδα αποστολής είναι 23€ ανά παραγγελία.

Μόλις καταχωρήσετε μια παραγγελία, θα λάβετε ενημερωτικό email με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Όταν φύγει από εμάς, θα λάβετε email,  με τις πληροφορίες αποστολής της παραγγελίας σας.
Με τον αριθμό αποστολής, θα μπορείτε να αναζητήσετε την παραγγελία σας στην εταιρεία ταχυμεταφορών.

Βεβαίως και μπορεί κάποιο προιόν out of stock να είναι ξανά διαθέσιμο, άμεσα ή στο μέλλον. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα “Notify me when available” που σας προσφέρουμε, διαλέγοντας το νούμερό σας και θα ενημερωθείτε στο email σας αμέσως μόλις το προϊόν γίνει ξανά διαθέσιμο.
Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο 210-4821211.

H πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν, σε παραγγελίες άνω των 30 ευρώ.

Μπορείτε να επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε την παραγγελία σας ή μέρος αυτής, εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των προιόντων. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί ή τροποποιηθεί, να είναι πλήρη και χωρίς φθορές και να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, καθώς και να συνοδεύονται από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν υπάρχει η σακούλα της εταιρείας ταχυμεταφορών, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε μια σακούλα της επιλογής σας, ώστε να προστατεύεται η εσωτερική συσκευασία και να μην υπάρχει ο κίνδυνος να κολληθούν σε αυτήν σημάνσεις της εταιρείας ταχυμεταφορών.

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 3 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, μέσω email στο support@nellyshoes.gr ή τηλεφωνικά στο 210-4821211.
Επιστροφές δεν θα μπορούν να γίνουν δεκτές εάν δεν έχει προηγηθεί ηλεκτρονική ή τηλεφωνική συνεννόηση.

Στην περίπτωση που το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό ή είναι διαφορετικό από αυτό που είχατε καταχωρήσει στην παραγγελία σας , αναλαμβάνουμε εμείς τα μεταφορικά έξοδα. Ελαττωματικό θεωρείται το προιόν που είναι ακατάλληλο να φορεθεί, να εκπληρώσει δηλαδή τον προοριζόμενο σκοπό του. Σε καμία περίπτωση προιόν το οποίο πιθανόν αποκλίνει από τις αναρτημένες στον ιστότοπό μας φωτογραφίες, λόγω αναμενόμενων διαφορών κατά τη λήψη και ανάρτησή τους. Εφόσον ένα προιόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη, επιφυλασόμεθα ρητώς για την από μέρους μας διάγνωση του προιόντος ως ελαττωματικού, κατόπιν ελέγχου από αρμόδιους υπαλλήλους μας.

Στην περίπτωση που για προσωπικούς λόγους επιθυμείτε να επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε το προϊόν που λάβατε, τότε τα μεταφορικά έξοδα, τα έξοδα αντικαταβολής καθώς και η διαφορά που θα προκύψει από την νέα παραγγελία επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς.
Για παραγγελίες εντός Ελλάδας, η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη (εάν το προϊόν αντικατάστασης έχει αξία μεγαλύτερη των € 30,00, διαφορετικά η χρέωση είναι € 3,00), ενώ για κάθε αλλαγή μετά την πρώτη, η επιβάρυνση ανέρχεται σε € 4,50 ανά προϊόν.
Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας, ο πελάτης πραγματοποιεί την επιστροφή με χρέωσή του και επιβαρύνεται για την αποστολή αντικατάστασης με τα κανονικά έξοδα αποστολής.

Στην περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του πελάτη.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί εντός 7 ημερολογιακών ημερών, τότε η εταιρία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση.

Τα προϊόντα καταφθάνουν στην εταιρία μας με δική σας ευθύνη, θα πρέπει λοιπόν να βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα σωστά, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος να υποστούν την οποιαδήποτε φθορά.

Στην περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί με εταιρεία ταχυμεταφορών που δεν συνεργαζόμαστε και χρέωση δική μας, θα πρέπει να σας το στείλουμε πίσω.

Επισημαίνουμε πως η εταιρία δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν προϊόντα που έχουν επιστραφεί σε εμάς κατά λάθος και σας συνιστούμε να κρατήσετε το αποδεικτικό και τον αριθμό αποστολής της εταιρείας ταχυμεταφορών μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής σας.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ:

PATSIANI IKE
Αρχιμήδους 4, Ταύρος
ΤΚ 17778
Τηλέφωνο: 210-4821211

Email: support@nellyshoes.gr


Στην περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας και θέλετε να την ακυρώσετε, θα πρέπει να μας στείλετε e-mail στο info@nellyshoes.gr ή να καλέσετε στο 210-4821211 και να ζητήσετε την ακύρωση της. Εάν έχετε εξοφλήσει το ποσό ηλεκτρονικά και επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει πρώτα να εμφανιστεί η πίστωση των χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας και στην συνέχεια να σας τα επιστρέψουμε στον δικό σας λογαριασμό.
Αν η πληρωμή γίνει από διαφορετική τράπεζα ενδέχεται να υπάρχει κάποιος χρόνος καθυστέρησης έως ότου εμφανιστεί η πληρωμή σας, ενδεχομένως και κάποια χρέωση μεταφοράς από την τράπεζα. Επίσης γίνεται σαφές ότι σε περίπτωση που η επιστροφή των χρημάτων γίνει σε διαφορετική τράπεζα τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν τον πελάτη.

ΠΡΟΣΟΧΗ
Στην περίπτωση που δεν ακυρώσετε την παραγγελία σας με τον τρόπο που αναφέρεται παραπάνω και έχετε επιλέξει την δυνατότητα της αντικαταβολής, αλλά αρνηθείτε να την παραλάβετε, σε επόμενη παραγγελία σας θα πρέπει να εξοφλήσετε το ποσό ηλεκτρονικά, καθώς δεν παρέχεται η δυνατότητα αντικαταβολής.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε εντός 7 ημερών από την αποστολή του προϊόντος, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης και – μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που μας καταβάλατε. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και πρέπει να εξοφλούνται κατευθείαν από εσάς στην εταιρεία ταχυμεταφορών. Στη περίπτωση που η εξόφληση της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αντικαταβολής, δεν επιστρέφεται το επιπλέον ποσό που επιβαρύνεται η παραγγελία με τον παραπάνω τρόπο πληρωμής, όπως και σε περίπτωση που έχουν χρεωθεί έξοδα μεταφορικών, δεν επιστρέφεται το ποσό των εξόδων αυτών.

Στην περίπτωση υπαναχώρησης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 3 ημερών ηλεκτρονικά στο support@nellyshoes.gr ή τηλεφωνικά στο 210-4821211 και να μας ενημερώσετε. Επιστροφές δεν θα μπορούν να γίνουν δεκτές εάν δεν έχει προηγηθεί ηλεκτρονική ή τηλεφωνική συνεννόηση.
Στη συνέχεια, μας στέλνετε πίσω το δέμα με οποιαδήποτε εταιρεία ταχυμεταφορών επιθυμείτε, στην έδρα μας , με δική σας χρέωση των εξόδων αποστολής.
Το δέμα σας πρέπει να περιέχει την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς και ένα σημείωμα στο οποίο να μας αναφέρετε τον λογαριασμό IBAN που επιθυμείτε να επιστραφούν τα χρήματα, όνομα τράπεζας και δικαιούχου.

Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται άμεσα από την στιγμή που τα επιστρεφόμενα είδη παραληφθούν και ελεγχθούν.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη.
Σας συνιστούμε να κρατήσετε την αποδεικτικό & τον αριθμό αποστολής της εταιρείας ταχυμεταφορών μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής σας.
Η επιστροφή χρημάτων δεν είναι δυνατή για προϊόντα Outlet/ Bazaar.

PATSIANI IKE
Αρχιμήδους 4, Ταύρος
ΤΚ 17778
Τηλέφωνο: 210-4821211

support@nellyshoes.gr

Βεβαίως και μπορείτε να μας επισκεφθείτε και να παραλάβετε την παραγγελία σας, κατόπιν συνεννόησης, και φυσικά έχετε τη δυνατότητα να ψωνίσετε στο Nelly Outlet που έχουμε δημιουργήσει στον ίδιο χώρο.

Δεν είναι απαραίτητη η δημιουργία λογαριασμού για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε να επιλέξετε να προχωρήσετε “Ως επισκέπτης”.