Αλλαγές και Επιστροφές

Μπορείτε να επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε την παραγγελία σας ή μέρος αυτής, εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των προιόντων. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί ή τροποποιηθεί, να είναι πλήρη και χωρίς φθορές και να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, καθώς και να συνοδεύονται από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν υπάρχει η σακούλα της εταιρείας ταχυμεταφορών, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε μια σακούλα της επιλογής σας, ώστε να προστατεύεται η εσωτερική συσκευασία και να μην υπάρχει ο κίνδυνος να κολληθούν σε αυτήν σημάνσεις της εταιρείας ταχυμεταφορών.

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 3 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, μέσω email στο support@nellyshoes.gr ή τηλεφωνικά στο 210-4821211. Επιστροφές δε θα γίνονται δεκτές εάν δεν έχει προηγηθεί ηλεκτρονική ή τηλεφωνική συνεννόηση.

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας, η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη (εάν το προϊόν αντικατάστασης έχει αξία μεγαλύτερη των 30,00€, διαφορετικά η χρέωση είναι 3,00€), ενώ για κάθε αλλαγή μετά την πρώτη, η επιβάρυνση ανέρχεται σε 4,50€ ανά προϊόν.
Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας, ο πελάτης πραγματοποιεί την επιστροφή με χρέωσή του και επιβαρύνεται για την αποστολή αντικατάστασης με τα κανονικά έξοδα αποστολής.

  • Στην περίπτωση που το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό ή είναι διαφορετικό από αυτό που είχατε καταχωρήσει στην παραγγελία σας, αναλαμβάνουμε εμείς τα μεταφορικά έξοδα.
  • Στην περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
  • Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί εντός 7 ημερολογιακών ημερών, τότε η εταιρία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση.
  • Στην περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί με εταιρεία ταχυμεταφορών που δεν συνεργαζόμαστε και χρέωση δική μας, θα πρέπει να σας το στείλουμε πίσω.

Επισημαίνουμε πως η εταιρία δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν προϊόντα που έχουν επιστραφεί σε εμάς κατά λάθος και σας συνιστούμε να κρατήσετε το αποδεικτικό και τον αριθμό αποστολής της εταιρείας ταχυμεταφορών μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής σας.

Τα προϊόντα φτάνουν στην εταιρία μας με δική σας ευθύνη, θα πρέπει λοιπόν να βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα σωστά, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος να υποστούν την οποιαδήποτε φθορά.

Διεύθυνση επιστροφής προϊόντων:
PATSIANI IKE
Αρχιμήδους 4, Ταύρος
ΤΚ 17778
Τηλέφωνο 210-4821211
email: support@nellyshoes.gr

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε εντός 7 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης και – μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που μας καταβάλατε. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και πρέπει να εξοφλούνται κατευθείαν από εσάς στην εταιρεία ταχυμεταφορών. Στη περίπτωση που η εξόφληση της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αντικαταβολής, δεν επιστρέφεται το επιπλέον ποσό που επιβαρύνεται η παραγγελία με τον παραπάνω τρόπο πληρωμής, όπως και σε περίπτωση που έχουν χρεωθεί έξοδα μεταφορικών, δεν επιστρέφεται το ποσό των εξόδων αυτών. Στην περίπτωση που προκύψουν έξοδα μεταφοράς κατά την τραπεζική μεταφορά της επιστροφής των χρημάτων, αυτά βαραίνουν τον πελάτη.

Στην περίπτωση υπαναχώρησης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 3 ημερών ηλεκτρονικά στο support@nellyshoes.gr ή τηλεφωνικά στο 210-4821211 και να μας ενημερώσετε. Επιστροφές δεν θα μπορούν να γίνουν δεκτές εάν δεν έχει προηγηθεί ηλεκτρονική ή τηλεφωνική συνεννόηση.
Στη συνέχεια, μας στέλνετε πίσω το δέμα με οποιαδήποτε εταιρεία ταχυμεταφορών επιθυμείτε και με δική σας χρέωση των εξόδων αποστολής.
Το δέμα θα πρέπει να περιέχει την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς και ένα σημείωμα στο οποίο να μας αναφέρετε τον λογαριασμό IBAN που επιθυμείτε να επιστραφούν τα χρήματα, όνομα τράπεζας και δικαιούχου.

Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται άμεσα από την στιγμή που τα επιστρεφόμενα είδη παραληφθούν και ελεγχθούν.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη.
Σας συνιστούμε να κρατήσετε το αποδεικτικό και τον αριθμό αποστολής της εταιρείας ταχυμεταφορών μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής σας.
Η επιστροφή χρημάτων δεν είναι δυνατή για προϊόντα OUTLET/BAZAAR.